annelindenhovius.reismee.nl

[week 1] Eerste dagen

Hoi,

Duss.....hoop veranderd de afgelopen dagen. De reis ging vrij soepel. De eerste vlucht zat ik naast een vietnamese vrouw die voor vertrek alleen maar selfies aan het maken was met snapchatfilters. En de tweede vlucht zat ik naast een Australische man die maar niet ophield met praten voor de 8 uur nadat hij mijn oplader kon lenen.

Ik werd opgehaald door Luke (de vader) en kwam maandag rond half 10 s’avonds aan bij hun huis. De kinderen sliepen al en Anna (de moeder) had pasta voor me gemaakt. Vandaag is de derde dag hier en langzaam begin ik hier een beetje te settelen. Ik heb sinds gisteren een Australisch bankaccount en een telefoonnummer. Vanmorgen ben ik meegegaan naar Kinder, om de tweeling af te zetten. Daarna zijn we gaan ontbijten bij een restaurant met de ouders en Matteo. Vervolgens heb ik nog een rondleiding gekregen door Flinders zelf en het is echt geweldig!! Zoveel strand en zee. In plaats van duiven hebben ze papegaaien hier rondvliegen. Zelf heb ik nog geen kangaroos gezien, maar gisteren rond 6 uur s’avonds reed Luke de oprit uit en waren er daar een stuk of 5 kangaroos.

Het gaat ook eigenlijk vrij soepel met de kinderen! Vanaf het begin wilden ze me gelijk alles laten zien en zijn erg enthousiast. Ze zijn wel heeeel erg druk en ben heel blij dat ik ze alleen op donderdag alleen heb. De rest van de dagen is Anna er vaak bij.

Het weer is op het moment wel wat koud. Het is elke dag rond de 13 graden, maar vandaag schijnt het zonnetje voor het eerst, en dan is het wel te doen. Ik heb vanochtend ook mn eerste ‘vakantie’ geboekt. Namelijk een great ocean road surfing weekend!!! Ook ga ik waarschijnlijk 20 of 21 september naar Phillip island, dus een leuk vooruitzicht. Deze 2 uitjes worden georganiseerd door de organisatie, dus dan leer ik ook wat nieuwe mensen kennen :)
Het weekend erna gaan we waarschijnlijk met het gezin en wat vrienden van hun naar een bepaald strand toe (vergeten hoe het heet) en daar gaan we dan kamperen voor een paar dagen. Het zag er in ieder geval heeel mooi uit op de foto’s!

Ik zal wat foto’s toevoegen van mijn kamer en het uitzicht, die kan je vinden onder het kopje 'foto's' !!

Groetjess


Reacties

Reacties

marjan en rob

Fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Wat een mooie kamer heb je !! In korte tijd heb je al veel beleefd , goed vooruitzicht die vakantie tripjes.
Lieve Anne geniet van alle nieuwe dingen die je tegenkomt.
Geef je bank en telefoonnummer maar door. Zaterdag gaan we met Martijn en Anuska naar Hilda Haar verjaardag. Liefs Opa en Oma

De Buuf

Hej Anne
Fijn dat je goed bent aangekomen en al een beetje gesetteld bent.
En al 2 vakanties geboekt, goed bezig ???.
Succes met de kids ?
X

Marjan van Bram

Waaaaww! Wat een uitzicht! Dat is nog eens heerlijk wakker worden. En ze zorgen dat je je welkom voelt. Top vakanties geboekt dusssss goed bezig!!! Geniet heerlijk! Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active