annelindenhovius.reismee.nl

[week 2] Rijden + vrienden maken

Hoi,

Zoals (hopelijk) iedereen weet, rijden mensen hier links op de weg. Je zit dan ook aan de rechterkant van de auto. De eerste keer dat ik reed hier, was ik heel erg bang om de verkeerde weg te pakken. Achteraf gezien was dit nergens voor nodig, want het ging allemaal prima. Ben wat keren naar het dorp gereden, om langs het strand te wandelen of om de jongens van kindergarten op te halen. Dat ging allemaal prima, ook omdat het maar 10 minuten rijden is, en de helft van de weg door het bos is. Ben ook een keer naar Mornington gereden (dat is het grootste dorp in de buurt, ongeveer 30 minuten rijden). Hier zal ik ook pilates lessen gaan volgen. Zaterdag ga ik naar Frankston rijden, ongeveer 40 minuten, om daar de trein naar Melbourne te pakken. En ja, ik ben echt 2 uur (!!!) onderweg naar Melbourne. Maar wil toch proberen om elk weekend naar Melbourne te gaan, om iets met mijn vrije dagen te doen.

In principe ben ik elke vrijdag en zaterdag vrij, maar als ik een keer iets op zondag wil doen is het totaal geen probleem als ik dan op vrijdag werk ipv op zondag. Zo ga ik dat ook deze week doen. Ik heb zaterdagavond met 2 nederlandse meisjes afgesproken.

We gaan op stap, en slapen vervolgens in een hotel in het centrum. Zaterdagochtend heb ik met een Amerikaans meisje afgesproken om koffie te drinken in Frankston.

Afgelopen vrijdag had ik met Laura (nederlands) afgesproken in Melbourne en zijn naar de Victorian Market geweest en vervolgens naar een klein dansfestival met een ander meisje erbij. Ik zal een video ervan uploaden.

Oh en het kalfje is afgelopen week geboren!! Zal daar ook een foto van plaatsen :)

Meer heb ik op het moment niet te vertellen!

Reacties

Reacties

marjan en rob

Anne, wat heb je al veel beleefd in korte tijd. Fijn dat je al een aantal mensen kent. Heb je die via de organisatie leren kennen ? Wat voor auto heb je ? Goed dat het links rijden zo goed gaat. Opa heeft een tijdje, toen hij 21 jaar was, in Londen gewoond, aan het links rijden ben je snel gewend, vond hij.
We zijn benieuwd wat Melbourne voor een stad is en hoe jij het ervaart. Bedankt voor je interessante en gezellige blog. Opa en Oma

de inmiddels "oude" Buuf

Super leuk Anne om je blog te lezen.
Volgens mij hebt je het al helemaal naar je zin.
kijk weer uit naar je volgende blog. :-)
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active