annelindenhovius.reismee.nl

[week 3] Minder goed nieuws

Hoii,

Ik zit hier nu precies 2 weken, en ik geniet nog steeds elke dag van het land en van de mensen!!
Afgelopen weekend was dan ook echt heel leuk. Ik zal wat foto's uploaden van Phillip island. Moet zeggen dat ik de pinguins wel tegen vond vallen. Heb 26 dollar moeten betalen om ze te 'zien', maar je zag ze amper.

Nu het minder goede nieuws. Al heb ik hier alleen maar positieve dingen gezegd over de familie, er waren ook wat tegenvallers. Ik heb een contract voor 30 uur per week, maar werkte veel meer omdat er geen duidelijk rooster was.Ik ben daarover afgelopen donderdag ook een gesprek begonnen, en heb een uurschema gekregen, maar ze waren hier niet blij om.

Daarnaast was de reis naar het centrum veel langer dan verwacht. Als het meezit ben ik binnen 2 uur en 15 minuten in het centrum (uur rijden en 1 uur en 15 minuten met de trein). Alleen afgelopen weekend reden de meeste treinen niet. Waardoor ik vrijdagavnd 4 uur onderweg.


Dus na een weekje overwegen en gesprekken met de australische organisatie, heb ik besloten om op zoek te gaan naar een nieuw gezin. Ik heb het ze vanavond verteld en heb 2 weeks notice. Dit houdt in dat ik hier nog 2 weken zal werken en dan tijdelijk zal moeten verhuizen naar een hostel als ik nog geen nieuw gezin heb gevonden. Ik heb me naast Melbourne ook open gesteld voor Sydney, dus er is een kans dat ik naar Sydney ga verhuizen. Op het moment hoop ik gewoon heel erg dat ik snel een nieuw gezin kan vinden en het hier goed af kan sluiten.

Groetjess


Reacties

Reacties

Astrid

Wat jammer om te horen, maar ik denk dat als jíj dat besluit genomen hebt, het ook echt juist is. ? Nog even twee weken volhouden en duimen dat er iets goeds op je paadje zal komen. Gaat vast lukken! Succes meid, het komt goed x

Annelies

Jeetje Anne, wat naar en onverwacht! Goed dat je je grens hebt aangegeven. Ik hoop dat je het de twee weken die je bij de familie nog rest wel naar je zin kan hebben. Anders is je tante maar een phonecall away hoor! ??

Marjan en Rob

Lieve Anne, goed dat je het besluit genomen hebt.
Wij zijn trots op je ??
Tot bels.

Karin

Hey Anne, o jee wat jammer... Maar knap dat je zo goed voor jezelf op komt!?? Het volgend gezin mag in zn handjes klappen met zo’n topper als jij!

Mary

Hoi Anne. Wat vervelend. Maar knap van jou dat je het hebt aangegeven. Hopelijk kan je snel bij een ander leuk gezin terecht. Hoor wel dat het verder wel allemaal fantastisch is. Heel veel groetjes.

Suus

Wooh wat heb je al veel meegemaakt en wat een leuke foto van die kangoeroe. Kan me voorstellen dat je nog niet weg wil uit Australie... Wat een uitzicht. Succes met het vinden van een ander gezin. Gr Suus en Pieter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active