annelindenhovius.reismee.nl

[week 4] Verhuizing + zoektocht naar nieuw gezin

Hoi,

Even een snelle update :)

Afgelopen week was zwaar. De moeder was nog steeds in Vietnam en de oma kwam dinsdag om mij te helpen met de jongens. Ik ben woensdag met Lorenzo en Hugo naar Sorrento park geweest. Het zonnetje scheen en het was een prachtige dag voor het park.
Oja en heb een week geleden mijn haar per ongeluk zwart geverfd. Het moest donkerbruin worden maar daar ging iets fout, dus dat maakte de week natuurlijk ook nog wat beter.
Gisteren ben ik weggegaan bij het gezin. Ik zit nu tot dinsdag in een airbnb en heb wat leuks gepland voor de rest van de week :)))

Ik vlieg dinsdagochtend namelijk met Isabel naar de Gold Coast (surfers paradise!!!!). We blijven daar tot zondag en hebben wat leuke dingen gepland. Maar daar vertel ik volgende week wel over als ik er ben geweest!

Ik spreek nu met 2 families (1 in Sydney en 1 in Melbourne) waarbij ik bij allebei een goede kans maak. Het liefst blijf ik wel in Melbourne wonen want ik vind het echt geweldig hier!!!


Fijne zondag iedereen!!

Reacties

Reacties

Marjan en Rob

Hoi lieve Anne
Succes met het vinden van een nieuw gezin !!
We hopen voor jou in Melbourne je haar is niet te donker en iedere keer als je je haar wast, wordt het lichter. Komt goed. Goede reis en veel plezier bij de koala's. Dikke kus . ?

De buuf

Veel plezier bij Gold Coast!
En succes met het vinden van een nieuw gezin.
X

Annelies

Lieve Anne, gelukkig heb je het nu erg naar je zin en wat betreft je haar; het had ook groen kunnen zijn dus look on the bright side ? ben benieuwd naar updates over gezinnen etc. Voor nu: geniet! Je doet dit allemaal toch maar mooi even??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active