annelindenhovius.reismee.nl

[week 11] Ziekenhuisbezoekje + de afgelopen weken proberen samen te vatten

Hoi,

Heeeeele lange tijd geleden alweer dat ik hier iets heb gepost. De afgelopen weken zijn krankzinnig druk geweest. Ik zit momenteel alweer 5 weken bij dit gezin en heb het erg naar mijn zin!! Ik zal hier tot begin februari blijven en daarna wordt het even kijken wat ik ga doen. De ouders zijn ontzettend aardig en de kinderen zijn (meestal) erg leuk. Ik heb 3 jongens van 5, bijna 8 en 10. IK heb ze 4 dagen per week en het gezin geeft me veel vrijheid in mijn vrije tijd.

De temperatuur begint hier gelukkig ook te stijgen!! Afgelopen 2 weken ongeveer elke dag 32 graden gehad. Nu deze week toevallig weer 13 graden met regen, maarja dat is typisch Melbourne!! AFgelopen weken elke donderdag samen met cato onze 'pauze' van 9 tot 3 op het strand kunnen besteden.

We hebben ondertussen onze vaste stamkroeg, genaamd fifityfive. Ookal is bier hier nog steeds niet te drinken, we doen het toch maar!!

Afgelopen weekend zouden Cato, Isabel en ik samen meegaan op een surftour langs de great ocean road, dit ging alleen niet helemaal zoals gepland. Na onze 2 uur durige surfsessie, werd de zee zo wild, dat ik besloot het water uit te gaan. Alleen een paar meter voor het zand raakte een golf mij en mijn surfboard zo hard, dat ik eerst viel en vervolgens mijn surfboard op mijn voorhoofd kreeg. Ik heb toen gelijk hulp gekregen en ben gelijk naar het ziekenhuis gebracht, omdat ik niet meer zoals normaal kon praten en reageren en moeite had met lopen. Vanuit het ziekenhuis ben ik met een ambulance 1,5 uur lang naar een ander ziekenhuis gebracht waar ik een ct scan heb gehad. Omdat ik nogal een klap had gehad, was er een kans op een spinal fracture in mijn nek. Maar na uren wachten op de scan bleek dit gelukkig niet zo te zijn. Ik ben er met geluk vanaf gekomen met alleen een hersenschudding. Heb een nachtje moeten blijven en ben de volgende ochtend opgehaald door mn gezin (wat heel fijn was ipv de trein!!).

Heb af en toe nog wat flinke hoofdpijn, duizelingen of misselijkheid maar dat zou binnen een paar weken over moeten zijn; dus eind goed, al goed :)

Zal ff wat foto's van de afgelopen week erbij proberen te plaatsen,


En groetjes thuis!!



Reacties

Reacties

marjan en rob

Lieve Anne
Wat zal je geschrokken zijn, gelukkig is het goed afgelopen !
Neem wel je rust, des te eerder word je hoofdpijn en misselijkheid minder.
Wat een leuke foto's, je geniet volop . Dikke kus van opa en oma

Karianne Lindenhovius

Hoi Anne, wat een avonturen in Down Under. Ik had je blog ff gemist en ga je nu volgen :). Wat een pech heb je gehad met je surfboard. Blij om te horen dat je weer thuis bent. Doe lekker rustig aan (als dat kan) en dan wordt je vast weer snel de oude en kun je snel weer surfen .. Liefs uit NL

Fred en Vappu

Lieve Anne
Heel fijn van jou iets te horen en mooie foto’s te zien.
Ook opa Fred en ik denken ,jij heb veel geluk gehad met jou ongeluk.Misschien toch iets rustig doen, zo duizeligheid en hoof pijn is toch een teken van dat jij nog niet helemaal herstelt bent.
Ik (oma) heb een dikke envelop voor jou gepost gisteren voor jou verjaardag.Waarschijndelijk komt het te laat voor jouw verjaardag.
Fijne dagen en heel veeeeel liefs
Opa Fred en oma Vappu

Suus

Hee die Anne, die lach van jou op de foto's is geweldig. Genieten dus! Pas je wel een beetje op jezelf en onderschat zo'n klap niet hoor. We wensen je vanuit een steeds kouder en regenachtig Eindhoven een hele fijne verjaardag! Hiep Hiep hoeraaaah!

Maykel

Hey Anne Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb jr een leuke dag gehad? Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt bij het nieuwe gezin. En doe je wel een beetje voorzichtig daar. We schrokken wel even van de foto's. Nog veel plezier daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active