annelindenhovius.reismee.nl

Nog even wachten...

Hallo iedereen,

Via mijn reisorganisatie heb ik dit profiel gekregen en dacht, waarom ook niet? Al zijn mijn schrijfkunsten niet geweldig, we gaan er een poging mee wagen! Gisteren heb ik dan eindelijk m'n vlucht geboekt (!!!) Over precies 91 dagen vertrek ik en ik kan niet wachten :)
Ik zal instappen in Brussel, een tussenstop hebben in Bangkok en vervolgens aankomen op mijn bestemming; Melbourne.
Ik ga daar in het plaatsje Flinders bij een gezin wonen met 3 kinderen. Oja, en 2 koeien, 2 paarden, 2 honden, een kat en volgensmij zijn er ook nog plannen voor kippen. Oftewel ik ga op een kleine boerderij wonen. Maar die boerderij ligt wel maar een paar minuten van het strand af en toevallig heeft het gezin wat surfboards dus wat mij betreft perfect!!

Iniedergeval, ik zal deze site proberen bij te blijven werken vanaf het moment dat ik daar zit. Wel fijn voor jullie om te weten dat ik nog niet ben opgegeten door een haai, toch? ;)
Als je automatisch een mailtje wilt als ik iets post, kun je je aanmelden voor de mailinglijst. Dat kan onder het kopje 'Blijf op de hoogte!'

Groetjes,
En tot over 3 maanden!

Reacties

Reacties

marjan en rob

Spannend !!

Jochem

Veel plezier en kijk inderdaad uit voor de haaien!!

Maykel

Succes en veel plezier Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active